Aanwezigheidsbeheer
Met aanwezigheidsbeheer wordt tijdregistratie of urenregistratie bedoeld. Het gaat om het registreren van de tijd en aanwezigheid van uw medewerkers, zowel intern als extern. Deze registratie is zeer belangrijk in de automatische verwerking van de payroll of voor wettelijk verplichte registratie zoals "checkinatwork". Het registreren van de uren zelf kan op verschillende manieren gebeuren.
Maar hoe bepaalt u nu concreet de effectief gewerkte tijd voor elk van uw werknemers en hoe vermijdt u dubbel administratief werk? Met behulp van een eenvoudige tracking unit, een badgelezer en tijdsregistratiesoftware heeft u een perfect zicht op de gepresteerde uren en kan u ze met een simpele druk op de knop verwerken.
Heel wat voordelen
Door middel van aanwezigheidsbeheer maakt u correcte en snelle berekeningen in uw loonadministratie. Salarissen, overuren, toeslagen en vele andere variabelen zullen correcter en efficiënter worden berekend. Wat zowel het comfort van u als dat van uw medewerkers ten goede zal komen, in welke sector uw bedrijf ook actief is.
Minder fouten betekent niet alleen minder frustraties en ongemakken, maar - zeker niet onbelangrijk - ook dat uw kosten op het vlak van administratie en controle dalen. En omdat u uw kosten verlaagt en de informatiestromen verbetert, krijgt u vanzelfsprekend meer tijd voor een nóg efficiënter HR-beleid.
- Correcte, snelle en automatische berekeningen
- Vermindering van administratie en controle
- Efficiënter HR beleid
Wenst u meer informatie over de Traxgo oplossingen rond aanwezigheidsbeheer, of heeft u nog enkele bijkomende vragen over deze materie? Neem dan gerust even vrijblijvend contact met ons op via het formulier op onze site. Onze gedreven medewerkers beschikken over heel wat ervaring en expertise ter zake, ze zullen u met veel plezier te woord staan.
Meer informatie? Contacteer ons