Tijdregistratie werknemers
De tijd staat niet stil en het verder digitaliseren van bedrijfsprocessen wordt tegenwoordig steeds belangrijker. Bent u als werkgever voor uw bedrijf op zoek naar een eenvoudige tijdregistratie voor uw werknemers? Met een gebruiksvriendelijk tijdregistratie systeem kunt u op een snelle en veilige manier de werkuren van uw personeel bijhouden. Uw medewerkers kunnen zich aan de hand van een badge zelf gemakkelijk aan- en afmelden (dit wordt ook wel inklokken en uitklokken genoemd). Bij de loonverwerking wordt er automatisch een onderscheid gemaakt tussen de planning en de effectief gewerkte uren.
Tijdregistratie app voor werknemers
Met een tijdregistratie app voor mobiele toestellen kunnen uw werknemers zich zeer eenvoudig met één klik aan- en afmelden, op hun smartphone of tablet. De geregistreerde werkuren worden daarna netjes verwerkt en vervolgens in een mooi overzicht doorgestuurd per e-mail. Zo heeft u als werkgever een veel beter inzicht in de uitgevoerde planning en weet u ook in één enkele oogopslag wanneer er een medewerker afwezig is geweest. Het spreekt dan ook voor zich dat uw administratie op deze manier heel wat vlotter zal verlopen en er weer meer tijd zal vrijkomen voor andere taken.
Enkele voordelen op een rijtje
- Flexibele werktijden
- Vertrouwen opbouwen
- Werknemers motiveren
- Werktijden respecteren
- Optimale personeelsplanning